Fly away… again! #3

Na toch wel een goede nachtrust hebben we ontbeten in het luxe 5 sterren hotel en ook dat was niet om over naar huis te schrijven. Beetje jammer wel ..
We zijn terug naar de kamer gegaan en al druk pratend hebben we al onze spullen weer gepakt en zijn we verkast naar het hotel waar we de rest van de week gingen verblijven.

We hebben de grootste lol gehad toen we de berg af rolden met onze koffers en wat de meeste mensen maar lastig zouden vinden op vakantie, vonden wij gewoon hilarisch. Dat is wel de juiste instelling op een vakantie hΓ¨ πŸ˜‰
Binnen een scheet waren we in het hotel en daar kregen we direct de sleutel van onze kamer aangereikt. We waren echt blije kippen dat we eindelijk onze spullen konden uitpakken en onze vaste kamer hadden. Nadat we alles een plek hadden gegeven, zijn we in onze bikini geschoten, hebben we onze tassen gepakt en zijn we naar het zwembad gegaan. Daar zijn we op een bedje gaan liggen en zijn we van de glijbaan gegaan. Dit doen we normaal altijd als eerste als we op vakantie zijn.. alleen zijn we dan met de kinderen πŸ˜› We vonden dat we de vakantie gewoon op die manier moesten beginnen en dus gleden er twee blije witte Nederlanders van de glijbaan πŸ˜€
Ik was er na die keer ook gelijk klaar mee hoor hahahahaha. We zijn op het bedje gaan liggen en hebben genoten van de sfeer, de mensen en de rust die over ons heen kwam.
Bij het zwembad was ook een smoothie bar en daar hebben we ook genoten van een heerlijke verse smoothie. Jaaaa, hier kunnen we wel aan wennen πŸ™‚

We hebben daar ook echt de hele middag nog gelegen, gewoon genoten van de rust. Een boekje gelezen, rond gekeken (met echt allebei een brede smile op ons gezicht) en ook veel gesprekken gevoerd. De sfeer rond het zwembad is super, er wordt heerlijke muziek gedraaid, veel gedaan aan entertainment dus je verveelt je geen moment daar.
Rond half 7 zaten we in de eetzaal en het eten hier was vele malen beter dan het andere hotel. Na het eten hebben we weer een rondje gelopen en mensen herkenden ons al gelijk (dat krijg je als je als twee idioten rond loopt hahahaha, dan val je wel op πŸ˜› ).

Donderdag 10 oktober zijn we een dag naar Antalya gegaan. We werden om kwart over negen opgehaald en zijn richting de watervallen gegaan. Daar hebben we een half uur rond gelopen en daarna werden we naar het centrum gebracht, waar we dik 4 uur mochten rond lopen.

In plaats van de drukte op te zoeken, zijn we naar de Oudstad gegaan. Veel rustiger, veel koeler (het was 33 graden!) en echt Turks! I love it!
We hebben leuke dingen gekocht, heerlijk gewandeld langs het water, een ijskoud biertje gedronken, nog een lekker Turks ijs gegeten en genoten van de prachtige omgeving. De dag vloog werkelijk voorbij, maar het was ook heel vermoeiend. Zeker ook met die warmte. Aan het einde van de dag waren we verzadigd en tevreden en hebben we nog genoten van een lollige avond op de Bazaar.

Vrijdag.. deze ochtend ben ik vroeg op gestaan en ben ik in mijn hardloopkleding het strand op gegaan. Het strand was zwaar, ik moet dicht bij het water rennen wilde ik niet in al te mul zand rennen dus ik heb maar een kort rondje gedaan. Gelijk nog even met de voetjes in het water gelopen en de rest van de weg op mijn blote voeten gelopen.

Het is toch geweldig als je zo je ochtend kan beginnen. Na een ontbijt zijn we rond tien uur naar een strandbar gegaan en daar hebben we met onze vriend wat gekletst. Tot een uur of één nog aan het strand gelegen en daarna een hapje gegeten samen. Na het eten zijn we terug naar het hotel gegaan en daar hebben we nog wat aan het zwembad gehangen.

Er was een schuimparty aan de gang en dat was wel heel leuk om te zien. Met een biertje erbij, het zonnetje die op ons scheen was het een perfecte middag. ’s Avonds hebben we in het hotel nog wat spelletjes gedaan en compleet idioot gedaan ook πŸ˜› Dat kun je wel aan ons over laten hahahaha.

Zaterdag wilden we eigenlijk niks doen en ik ben heel vroeg de kamer uit geglipt (kwart over zeven) en ben aan het zwembad gaan zitten. Twee bedjes gereserveerd en daar heb ik met een cappuccino nog dik een uur gezeten (en er kwam gelijk een klein vriendje kijken πŸ™‚ ). IMG_20191012_073440 (Small)Heerlijk alleen, in alle rust met mijn boekje erbij zodat ik op mijn gemak kon schrijven. Dat is ultiem genieten voor mij. Na het ontbijt hebben we onze luie konten dus op het bedje gezet en daar de hele dag wat rond gehangen. Gelezen, gepraat, gelachen, gegeten, gedronken, gezwommen maar gek genoeg kon ik overdag niet slapen. Ik had echt gedacht dat ik elke dag wel flink zou slapen, maar dat viel overdag wel tegen. Gelukkig slaap ik ’s nachts wel goed. Ondanks dat het wel lekker was aan het zwembad, was ik toch onrustig.. ik zit dan liever op het strand dan aan een zwembad dus na een halve dag werd ik wel steeds onrustiger. Ik ben op tijd de kamer op gegaan (en Maaike ging gezellig met mij mee.. konden we weer in onze blote konten lopen hahahahaha) en op onze hotelkamer hebben we toch ook echt vet veel lol gehad πŸ˜› Ik kan de foto’s niet laten zien, maar het was bij tijd en wijlen echt hilarisch πŸ˜› De avond verliep als elke andere avond.. wandelen over de Bazaar, kletsen met de plaatselijke mensen die al op ons stonden te wachten en een babbeltje maken met onze vriend πŸ˜€ Ik kon hier wel aan wennen.. 3x per jaar πŸ˜›

De volgende is de laatste to be continued πŸ˜›