Fly away… again! #4

Deze blog is al een tijd geleden geschreven, maar omdat ik telkens vergat de foto’s ertussen te zetten is hij op de plank blijven liggen.. (zucht). Ik ga hem toch plaatsen, mijn laatste verhaaltje over onze geweldige vakantie in Oktober!

.. Zondag liep ik alweer vroeg aan het strand, dit keer niet echt óp het strand maar langs de boulevard. Het was al aardig warm om kwart over 7 maar dat vind ik heerlijk dus ik het ook echt genoten van mijn loopje. Deze ochtend hoefde ik geen bedje bij het zwembad te reserveren, want we gingen naar het strand. Ik ben helemaal in mijn element op het strand.. dus ik verheugde mij enorm op vandaag! 😀
Na het ontbijt maakte we de korte wandeling naar het strand en hadden een lekker plekje gevonden. We zijn eerst even gaan zwemmen en het water was heerlijk! Ik genoot echt van deze ochtend, terwijl Maaike volgens mij de minuten aan het tellen was tot ze weer weg kon en gewoon aan het zwembad kon liggen hahahahahahaha.

Tijdens de lunch hebben we niet bij het restaurant van ons hotel gegeten, maar zijn we naar het strandcafé gegaan waar we al eerder deze week met onze vriend waren. Daar hebben we een heerlijke lunch genuttigd en toen heb ik maar ingestemd om weer terug naar het hotel (lees Zwembad 😛 ) te gaan. Mij kun je elke dag en ook de hele dag op het strand laten.. dat is echt mijn happy place! Maar ik ben niet alleen op vakantie dus we moeten ons gewoon aanpassen. We hebben nog een aantal uurtjes bij het zwembad gelegen (met natuurlijk heerlijke drankjes erbij) en voor het avondeten zijn we nog even terug naar het strand gegaan, want ik wilde heel graag de zon zien ondergaan… Prachtig plaatje toch!IMG_20191013_181351 (Klein)
Na het avondeten zijn we weer gaan flaneren over de boulevard en we hebben zelfs in een sportbar de wedstrijd van het Nederlands elftal gekeken 🙂 Ik ga dit echt missen, dat weet ik zeker!

Maandag was onze marktdag!! Oeee, daar verheug ik mij elk jaar op als ik op vakantie ben. De Markt! De geuren van kruiden, meters lange rijen met vers fruit en groentes, noten en kruiden.. en daarnaast ook alles wat je maar kan verzinnen op het gebied van kleding, sieraden, servies, prullaria en hebbedingetjes! Ik hou er van.. maar echt!
We waren al vroeg op weg (dan is het nog lekker rustig) en ik had een lijstje van wat ik allemaal wilde kopen. Dat werkt goed met zo’n lijstje, want binnen een uur had ik alles al gekocht 😛 We zouden eigenlijk met onze vriend verse vis gaan eten, maar hij was verlaat dus we moesten zeker nog een uur wachten. Hoe graag ik ook weer over die markt wilde gaan, Maaike wilde niet meer, was er klaar mee en wilde terug naar het hotel.. al na anderhalf uur. Ze had hier haar redenen voor en ik heb dan ook snel een taxi geregeld, maar dit was het enige moment deze vakantie dat ik dacht: KUT! Dit wil ik helemaal niet!
Ik had absoluut begrip voor haar en heb het ook maar gelaten, maar dit was wel even slikken. Ik vond het echt heel jammer. Eenmaal in het hotel ben ik maar heel kort gebleven, want ik wilde naar het strand. Maaike niet, maar ik was wel even klaar met tegemoetkomen, dus ik ben alleen gegaan 🙂
Vond ze helemaal niet erg (en ik ook niet) dus we hebben een aantal uurtjes gescheiden in de zon gelegen hahahaha. Op het strand was het heerlijk, ik heb gelezen, geschreven, geslapen (de eerste keer deze vakantie!), gezwommen en absoluut genoten van de rust die een strand aan mij geeft. Na een uur of vier ben ik terug gegaan en heb ik met Maaike een heerlijk drankje genuttigd aan het zwembad en hebben we ’s avonds voor het laatst gegeten. IMG_20191014_195647 (Klein)Daarna voor het laatst over de boulevard gewandeld, afscheid genomen van onze vriend, van alle mensen die we daar hebben leren kennen (het was zo warm allemaal <3… of ze waren gewoon blij dat we gingen hahahahaha) en we hebben voor het laatst welterusten tegen elkaar gezegd deze vakantie..IMG_20191014_202327 (Klein)

Ik kan oprecht zeggen dat dit een van de fijnst vakanties in mijn leven is geweest tot nu toe. Maaike en ik waren al hecht, maar deze vakantie heeft ons nog meer verbonden. Dit is een vriendschap voor het leven, dat kan niet anders.

En nu op naar nog meer dromen.. 😀